tiistai 3. elokuuta 2010

Could be the beginning of everything

Lahdonhetki buhuu. Kerran jo lentoa siirretty ja oisin siirtanyt toisenkin kerran jos ei olis tavallaan kiire paasta Pembaan, Mosambikiin, etta ehtii nahda kaverit. Eli terkut Nairobin kentalta. Mun aika Keniassa on ollut ikimuistonen. Orpokodin jalkeen olen ollut maailman parhaassa ja hauskimmassa seurassa road tripilla. Ollaan ajettu satoja kilometreja ja olen nahnyt Mt Kenyan, Rift Valleyn huikeat maisemat, kraatereita, view pointeja, taydellisen rauhan, veneajelun, hippoja, krokotiileja, skorpioneja ja sammakoita Lake Baringossa, Lake Victorian Kisumussa, valtavia tee- ja kahviplantaaseja, vesiputoukset Nyahururussa, tapotaysia discoja, lokaalibaareja ja kenialaisia musavideoita. Oppinut etta kenialaiset tykkaa rallista, tietaa kaikki suomalaiset rallikuskit, rakastaa yllattaen country musaa, tykkaa juoda kaljaa, nauraa paljon, omaa hyvan huumorintajun, puhuu paljon politiikkaa ja niilla on hauska gubbe presidenttina - kun Kibaki puhuu, kaikki nauraa! Kenialaiset aanestaa uudesta perustuslaista huomenna 4.8., vahan harmittaa etten ole nakemassa ja todistamassa vaalipaivan hurmosta. Toivotaan etta Kenia aanestaa YES!!! Ja eikohan ne aanesta.
Mun sydan jaa tanne ja nayttaa silta etta lahes kaikki suunnitelmat menee sita myoten uusiks. Niista taas lisaa sitten tuonnempana. Nyt mulla ei oo enaa lokaalirahaa tahan nettiin jaljella. Meni vahan tiukoille. Peace and love, taas. Sita mulla on sydan taynna.

(tekstia paivitetty vahan jalkeenpain)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti